مهرادمهراد، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

مامانی و مهــــــــــــراد و بابایی

جـــــــــــوجــــــــــــــــه من

1392/5/30 17:58
نویسنده : نسرین
639 بازدید
اشتراک گذاری

آخ مـــــــــا مــــــــا نــــــــی فدات بشه شـــــــــــیـــــــــریـن عســـــــــــــــــــــــلــمniniweblog.com

 

آخه ریزه میزه فندقی من..تو چقدددددددددددددددر نحیف و کوشولوئی.. اصلا دلم نمیاد بهت دست بزنم ..میترسم دست و پای ظریفت آسیب ببینه..ببین پوشکت چه برات بزرگه؟ niniweblog.com

 

 

فندقی

 

فندق

 

 

لالا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خواب گو
30 مرداد 92 1:09
سلام دوست من
وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.

ممنونم عزیزم از وقتی که گذاشتی
مریم (مامانِ ترنم!)
30 مرداد 92 9:40
سلام سلام

صد تا سلام

وبلاگ جدید مبارک!

هزار ماشالا به مهراد کوشولو...

خیلی نازی خاله... به دنیا خوش اومدی...




سلام به روی ماهت

مررررررررررررررررسی عزیزم..

روی ترنم گلمو ببوس
خاله ف ف جون
30 مرداد 92 14:34
الهی خاله فدات بشه ... پسر گلم.... قربون اون بدن نحیف و ظریفت بشم من


















مرسی خاله جون... دلش برای خاله اش یه ذره شده..


لازم به توضیح است که خاله فف خاله واقعی مهراده خخخخخ

خاله ف ف جون
3 شهریور 92 23:36