مهرادمهراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

مامانی و مهــــــــــــراد و بابایی

گزارش تصویری سفر به لاریجان و محمودآباد

1392/8/30 16:37
نویسنده : نسرین
760 بازدید
اشتراک گذاری

هــــــــــــــــی وای من... میخواستم پست جدید بذارم متوجه شدم چندتا از سفرهامونو نذاشتم... پس اینا رو داشته باشید فعلا:

 

سفر به آبگرم لاریجان

 

این سفر خیـــــــــــلی به من و مهربان همسر و نازنین پسر خوش گذشت... بعلت ارتفاع زیاد از سطح دریا بسیار آب و هوای سردی داشت ... به دلیل بافت روستایی و نداشتن گاز و سردی هوا شب تا صبح بخاری نفتی روشن بود و همه وسایلمون بوی نفت گرفته بود! ولی بهر حال بسیار آبگرمش عالی بود و مهرادم خیلی خوشش اومد..

 

جگرم

 

بابایی که کلا سرما روش تاثیری نداره !

 

غرغرو

 

چخده تپلو بودما ! هی روزگار

 

تپلو

 

من و مامی

 

 

 

سفر به ساحل محمودآباد

 

خوشتیپ مامان

 

بابایی و من

 

نازپسرم

 

قندعسل

 

پسر کاکل زری مامان

 

موبور

 

نفسای من

 

نفسای من

 

دریا

 

دریا2

 

دریا3

 

ناناز پسرم انگار یکم سردشه

 

دریا4

 

دریا5

 

مهراد اونجا یه دوست پیدا کرد

 

نی نی

 

نینی

 

دریا6

 

دریا7

 

بابایی

 

بابا

 

پسندها (1)

نظرات (5)

عمه آرزو مامان ایلیا جونی
4 آذر 92 15:51
وای چقد عکسای کنار دریا باحال بودن اونجا که مهراد عمه سردشه ای جان بانمک من
نسرین
پاسخ
تو هم اینطور فکرمیکنی؟؟ مثل اینکه لرز کرده
مامان آیهان
26 آذر 92 12:14
سلام نسرین جون خوبی عزیزم مهراد گلمون خوبه؟ چند وقته آپ نکردی . مهراد رو ببوسسسسس
نسرین
پاسخ
سلام دوست گلم ...ممنونم ازت
مامان آیهان
29 آذر 92 15:40
سفیدی برف را برای روحت سرخی انار را برای قلبت شیرینی هندوانه را برای عشقت وبلندی یلدا را برای زندگی قشنگت آرزومندم پیشاپیش یلدا مبارک.
مامان آیهان
15 دی 92 14:03
ما آپیم
مهدیه
3 بهمن 92 23:54
الهی آره حق داری مهرادی جون قبل دندون درآوردن همه نی نی ها تپلن ولی بعدش وزن کم میکنن مثل مهراد ما