مهرادمهراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

مامانی و مهــــــــــــراد و بابایی

ما برگشتیم!!

1392/8/29 1:04
نویسنده : نسرین
870 بازدید
اشتراک گذاری

خدارو صــــــــــــــــــــــــــدهزاااااار مرتبه شکر پدرجون عملش موفقیت آمیز بود و درحال گذراندن دوران نقاهت هست .... از همه دوستای گلم که برامون دعا کردند صمیمانه سپاسگزارم...ان شاالله همیشه خودشون و عزیزانشون در پناه حضرت حق سالم و سلامت باشن

 

اولین پستم میخوام چندتا از عکسای حمام مهراد تا قبل یکسالگیش رو بذارم:

 

حمام

 

حمامم

 

 

حماممم

 

 

ای گل نازنین من، تا تو نگاه می کنی

 

لطف بهار عارفان، در تو نگاه کردن است

 

 

 

بوسه تو به کام من، کوهنورد تشنه را


کوزۀ آب زندگی توشه راه کردن است

 

تا تونگاه میکنی کار من آه کردن است

 

ای به فدای چشم تو این چه نگاه کردن است؟؟؟

 

 

 

 

 

تصاویر زیبا سازی وبلاگ, عکس های زیبا, گالری عاشقانه

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

الهه مامان امیر محمد
29 آبان 92 13:05
خدا را شکر که عمل پدرتون به خوبی انجام شده. انشالله همیشه صحیح و سلامت سایشون بالا سر شما و خانواده باشه. فدای مهراد گلم برم که دلمون براش تنگ شده. خاله انشالله حمام دامادی بری.
نسرین
پاسخ
خیلی ممنونم خانمی.. من و مهرادم دلمون برای تو و جوجه نازت تنگ شده
عمه آرزو مامان ایلیا جونی
4 آذر 92 15:46
ای جونم عمه فدای اون نگاه زیبات این عکسات خیلی زیبا بودن خیلی. از روی صفحه مانیتورم چشمای ناست و بوسیدم عمه . خیلی دوسست دارم ملسی عمه مهلبون...... داداش ایلیای نازمو ببوس...دلم بلاش تنگولیده