مهرادمهراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

مامانی و مهــــــــــــراد و بابایی

دعا برای پدر...

1392/7/23 0:58
نویسنده : نسرین
753 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای گلم...پدرم امروز در بیمارستان قلب رجایی بستری شد... خیلی ناراحتم..قراره آنژیو و عمل باز بشه-احتمالا- .... خواهش میکنم از همممممممممممممممممتون از ته دل برای پدرم دعا کنید... امشب برام پیام عاشقانه ای فرستاده...فکرکنم خوابش نمیبره ... خیلی غصه دارم خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی به اندازه یه دنیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان سام
23 مهر 92 3:46
ایشاالله خدا بهشون سلامتی بده و 120 ساله بشن


ممنونم خانمی... چرا وبت فیلتره؟؟؟؟
الهه مامان امیر محمد
23 مهر 92 11:52
نسرین جان. انشالله به حق این روزهای عزیز خدا ،عمل پدرتون به خوبی و راحتی انجام میشه و پدرتون صحیح و سلامت به آغوش خانواده برمیگرده. نگران نباش دوست عزیزم.


ان شاء الله ./..با دعای شما دوستای گلم.....
Mamsa
24 مهر 92 2:08
عزيز دلم توكلت به خدا باشه ايشالله به سلامتى عمل مىشن و صحيح و سالم ميان پيشتون ما هم دعا مىكنيم نگران نباش


ممنونم گلم...ان شاء الله
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
26 مهر 92 12:01
عزیز دلم الان 3 روز گذشته و من تازه این مطلب رو خوندم ولی از همین الان دعا میکنم. البته اگر لایق باشم
انشالا ک ب زودی پدرجون خوب خوب میشه


ممنونم شقایق جون..فقط از دوستای خوبم همینو میخوام که برامون دعا کنند
مامان آیهان
12 آبان 92 12:58
عزیزم ان شالله که پدرتون زود خوب بشن. واسش آرزوی سلامتی میکنم. بی خبرمون نذار
نسرین
پاسخ
سلام گلم ..ممنونم ازت خانومی...خداروشکر بابا عملش موفقیت آمیز بود
persian mom
13 آبان 92 19:15
پدرت بهتر شد انشالله؟ بیا یه حبر بده
نسرین
پاسخ
خداروشکر خیلی بهتره ازت خیلی ممنونم که بما سرزدی ارمیای خوشکلمو یه مممماچچ تفی کن
مریم (مامان ترنم)
28 آبان 92 14:29
سلام نسرین جونی... امیدوارم خودت و گل پسرت و پدرش و پدرت و همه ی خانواده خوب و خوش و سلامت باشید! میدونم که عملشون به خیر و خوشی انجام شد، منتها یه سر به نی نی سایت بزنی و از جزییات حال و احوالاتت ما رو باخبر کنی، خوشحال تر میشیم.... میدونی چند وقته یه عکس از مهراد نذاشتی؟؟؟؟ بیااااااااااااااا... منتظرم......
نسرین
پاسخ
مرسی خانومی که سر زدی..مطمئنا خودت میدونی سرم تو این مدت خیلی شلوغ بوده و خونه بابااینا بودم... ترنم گلمو بممماچ حتما عزیزم بزودی