مهرادمهراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

مامانی و مهــــــــــــراد و بابایی

روزانه های ماه 7 و 8

1392/7/9 0:26
نویسنده : نسرین
795 بازدید
اشتراک گذاری

قندعســــلــــــم ،،،، ناز پســـــرمniniweblog.com

 

قند

 

همیشه در حال تعجبی نفسمniniweblog.com...هیچ چیز دنیا به اندازه تو شگفت انگیز نیست عشقمniniweblog.com

 

نانازم

 

راحت و آسوده از دست مامان یکم لم بدم....آخـیـــششششش

 niniweblog.com

خندان

 

باز مامی با دوربین پیداش شد...! ای بابا...

niniweblog.com

متفکر

 

تو خوابم راحتمون نمیذاره...نه داداشی؟؟؟

 niniweblog.com

مهی و ایلی

 

باورم نمیشه حالا میتونم بدون تکیه به جایی بشینم!!!جل الخـــــــــــالق...!niniweblog.com

 

نشسته1

 

توهم میبینی مامانی؟ بنظرم یه چیزی درست نیست!niniweblog.com

 

نشسته2

 

این چیه که من توشم؟

 

نشسته4

 

کارتن "روشنایی دیواری"؟؟؟ چی هسسسسست؟niniweblog.com

 

قیلفه

 

اوا؟؟ بیهوا عسک میندازی مامان؟niniweblog.com

 

ناقلا

 

آها حالا که تیپ زدم بیا چندتا عکس بنداز بذارم تو پروفایلم...niniweblog.com

 

خوشتیپ

 

بذار ژست مردونه بگیرممممniniweblog.com

 

ناز

 

مردونه ترررررر !!! خشن تررررر !niniweblog.com

 

لوطی

 

این ژستم چطوره؟niniweblog.com

 

ژست

 

حالا چی؟؟؟؟لب قلوه ای؟؟!!!

 

لب قلوه ای

 

چندتا عکس تمام قد بنداز

..

....

 

دراز1

 

دراز2

 

دراز3

 

فکرکنم همون ماشینه اس که خاله ف ف خریده بود واسم

 

ماشین بازی

 

دمر

 

ا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟درسته آخه؟ تو کمد دیگه چرا مادر من؟؟؟niniweblog.com

 

کمد1

 

این توپه هم مامان جون فاطمه خریده بود برامممم

 

کمد2

 

کمد3

 

به ادامه عکسها توجه فرمایید...niniweblog.com

 

توپ بازی1

 

توپ بازی2

 

توپ بازی3

 

توپ بازی 4

 

توپ بازی5

 

اینیکه میبینید من نیستم!niniweblog.com

 

گریه

 

توپ

 

توپ

 

لبخند ژکوند

 

دکمه روشنش کدوم بوددددددددد؟؟؟ niniweblog.com

 

پای سیستم

 

 

روروئک

 

رورئک

 

پسندها (1)

نظرات (6)

الهه مامان امیر محمد
9 مهر 92 1:27
فدای این پسر خوشتیپ و خوشخنده و شیطون بشم. خاله حسابی همه خونه را بریز بهم تا مامان نسرین نیومده


ای ناقلا منم میام به امیرمحمد یادمیدما !!!!!
سپيده
9 مهر 92 10:04
شيرين عسلم ،به مامان نسرين بگو اينقدر عكس هاى قشنگتو نزاره دست زياد مى شه دخملم غصه مى خوره
من قربون اون ژست هاى قشنگت بشم عروسكم


دخمل شما باید بدونه تکه خاله جون.... هرچی باشه مادر و دیدم دخملو انتخاب کردم خخخخخخخخخ
عمه آرزو مامان ایلیا جون
10 مهر 92 13:43

جیگرت و بخورم با اون تیپای مردونت عجقم
دوسست دارم موطلایی من


منم دوست دارم عمه جونیییییی
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
11 مهر 92 0:29
گل پسر چقدر تو شیرینی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عاشق تیپ مردونتم/ کفشتو میدی ارشان بپوشه بره عروسی؟؟؟؟؟؟




ملسی خاله جون... قابل داداش گلمو نداره


مهدیه
16 مهر 92 20:37
سلام خوبی مامان نسرین جون
به به ماشالا به آقا پسر نازتون
عکسای خیلی قشنگی انداختین مخصوصا عکسی که مهراد کوچولو تو کمده




سلام گلم مرسی بخاطر لطفت... آره منم اون عکس رو خیلی دوس دارم
مهدیه
4 بهمن 92 0:06
بازم میگم آفرین عکاس باشی فکر میکردم خودم عکسای توپی میگیرم میبینم شما هم بد نیستید مطمئینم مهرادی بزرگ شه و وبشو ببینه خوشش میاد آفرین مامان نسرین نمیدونم چطوره هروقت قالب مهرادو عوض میکنم میبینم با قالب مهراد شما یکیه!! برام جالبه
نسرین
پاسخ
مرسی خانمی بعله بدک نیستیم !!! واقعا؟؟ اخه من همیشه همین قالب رو گذاشتم تغییر ندادم تا حالا