مهرادمهراد، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

مامانی و مهــــــــــــراد و بابایی

پسرم برای تو چه آرزوهاییکه در سر دارم...

1392/7/6 4:25
نویسنده : نسرین
2,317 بازدید
اشتراک گذاری

 


 

 

متن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنید

 

 

 

 

 

 

 

عــــــــــــــاشــقــانــه های پـــــــــــدر و   پســـــــــری

 


 

 

 

 

 

پسرم پسرم واسه تو چه آرزوهایی که در سر دارم
پسرم پسرم همه ی زندگیمو به پای تو میذارم

 

من و بابا

 

بابا2


پسرم پسرم کاشکی از سایه ی غم همیشه آزاد باشی
پسرم پسرم دل من میخواد که تو عشق  مثل فرهاد باشی

 

ببا

 

بابا3


پسرم تمام دنیا را برای تو میخوام
تویی نور چشم من تویی تو خنده ی لبام


پسرم برای هر غمی تویی تسکینم
همه ی آرزوهامو در تو من میبینم

 

بابا4


قصه ی جوونی پدر تویی
حاصل یه عمر پر ثمر تویی


همه ی دلخوشی پدر تویی
واسه من همیشه شا پسر تویی

 

من2

 

خنده من



تو رو پا به پا به هر جایی که رفتم بردم
من با عشقو با محبت تو رو بار اوردم

 

دراز1

 

طپش قلب من از عشق تو بوده هر دم
رو به در گاه خدا واست دعا ها کردم

 

دراز2

 

 


کاش یه روزی به تنت لباس دامادی ببینم
کاش همیشه تو رو در شادی و خوشحالی ببینم

 

دراز3


 

 

روز دامادی تو برا پدر خیلی شیرینه
با چه عشقی مادرت سفره ی عقدت رو میبینه

 

دراز4

 

 


قصه ی جوونی پدر تویی
حاصل یه عمر پر ثمر تویی
همه ی دلخوشی پدر تویی
واسه من همیشه شا پسر تویی

 

دراز5

 

 

پیش چشم من بدون رستم پهلوان تویی
پسرم برای من همیشه قهرمان تویی

 

ملوان1

 

 


پسرم فردای ایران توی دستای توئه
خون آرش خون کاوه توی رگهای توئه

 

ملوان2

 

ملوان3

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (7)

شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
3 مهر 92 10:44



ملسی خاله شقایق.. اتفاقا میخواستم بیام وبلاگ خواهرجان
خاله ف ف جون
3 مهر 92 16:30
پسرم پسرم واسه تو چه آرزوهایی که در سر دارم
پسرم پسرم همه ی زندگیمو به پای تو میذارم





الهه مامان امیر محمد
6 مهر 92 8:44
جانم مهراد ملوان. فدات شم خاله.


خدانکنه خاله جووونم
سپیده
6 مهر 92 14:57
قربون اون خندهای شیرینت برم شیر مردم
الهی لباس دامای به تنت ببینم
الهی همیشه گل خنده را برای پدر ومادر به ارمغان بیاری


الهی همیشه لبات خندون باشه و سالمو تندرست و پیروز باشی..ایشالا هرچی از خدامیخوای بهت بده عزززیزدلم.. الهی سایه پدرو مادر عزیزت همیشه بالاسرت باشه
عمه آرزو مامان ایلیا جون
8 مهر 92 16:39
خنده هات همیشگی
زندگیت شیرین و پربار
عمرت طولانی اما پر از موفقیت و سلامتی
نفسم به نفسات بنده
همیشه باش
گل ناز داداشم
سایه مامان زحمت کش و بابای خوش قلبت همیشه بالای سرت
بوس از لبات


سایه عمه آرزو و عمو رضا هم همیشه بالای سر ایلیای گلم باشه..همیشه تندرست و شاد باشید
عمه آرزو مامان ایلیا جون
8 مهر 92 20:57
خعلی شعر زیبایی بود
خیلی هم عکسای زیبایی بود
و خعلی هنرمندانه



ملسی خانمی ..به پای شما که نمیرسیم
مهدیه
16 مهر 92 21:10
به به چه عکسایی
شعرشم قشنگ بود مامان نسرین مرسی
مهراد جونی قدر مامان و باباییو بدون



ملسی خاله مهربون... خدا شما رو هم حفظ کنه ان شا الله