مهرادمهراد، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

مامانی و مهــــــــــــراد و بابایی

مهراد در صحنه های نبرد!

1392/6/31 10:11
نویسنده : نسرین
794 بازدید
اشتراک گذاری

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

نبرد1

هماورد میطلبم niniweblog.com

نبرد2

واسه من شاخ میــشـــــــــــــی؟؟؟میزنم شاختومیشکونم ..niniweblog.com

niniweblog.com

نبرد3

 

جوک تعریف نکن دیگه..بذار حالت جدیمو حفظ کنم

niniweblog.com

 

نبرد4

 

بچه م تو رودربایستی مونده که بخنده یا بجنگه!

niniweblog.com

نبرد5

 

نمیدونم چرا اشکم میادniniweblog.com

نبرد6

 

 

شیر مامان تا شیش ماه

تنها غذای منه

تا من بشم دو ساله

همراه هر غذایی ، شیرم ادامه داره

نه شیر خشک نه شیشه ..... شیر مامان همیشه !!!


نبرد7

 

نبرد8

 

نبرد9

نبرد10

 

ن 11

 

ن 12

 

ن 13

 

ن 14

 

ن 15

 

البته انگار این زهر ماری هم تا همون حدودا ادامه داره!!!niniweblog.com

قطره

 

اینام هویییژوری بی هیچ دلیلی میذارمشون!

پا

 

کریر

 

کریر2

 

زردقناری

 

نی نی

 

درگیری فیزیکی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

منا مامان اریان
31 شهریور 92 4:33
ووووووووی.جیگررررر طلاااا چه عکسای بامزهای داری خوردنی


ملسی خاله منا جون.... آریان عشقمو ببوس
الهه مامان امیر محمد
31 شهریور 92 10:18
جانم مهراد مبارز. فدات شم خاله. عاشق خنده های ملیحت هستم. بووووووووووووس.


مرررررسی خاله مهربون.. خدانکنه عزیزم... منم عااااااااااااشق امیرمحمد جونی هستم... میبوسمت تو و امیرمحمدو
سپیده
1 مهر 92 23:41
قربون پسر ملوانم برم


خدانکنه جیگرطلا
عمه آرزو مامان ایلیا جون
8 مهر 92 16:55
وای نسرین اینا خیلی بامزه بودن
دوسشون دارم همه عکساشو
ببوس نقلی طلای من و


میبینی چه شاخ و شونه ای واسه ما میکشه؟واااااااه وااااااااااه !!

ایلیای زندایی رو محکم محکممممممممممم بخلش کن و ببوس و بچلووونش